You are currently viewing איך להאיר סלון כמו מעצב?

איך להאיר סלון כמו מעצב?

אמנם קל להסתבך בבחירת הרהיטים הנכונים, אבל אתה לא רוצה להתעלם מהתאורה בסלון שלך. למעשה, סלון מואר יכול לעשות הרבה ביצירת אווירה מאוזנת, פרודוקטיבית ונעימה. 

הגדר מצב רוח עם תאורת הדגשה

תאורת הדגשה משמשת להדגשת אלמנטים אדריכליים בסלון שלך, כולל אח, אמנות קיר או נקודות עניין אחרות. בניגוד לתאורת הסביבה, המתמקדת בהארת החדר כולו, תאורת הדגשה מבקשת להוסיף סגנון והתאמה אישית לחדר על ידי הדגשת פריטים ראויים לציון. אתה יכול, למשל, להשתמש בתאורת מסלול כדי להאיר את קיר הגלריה שלך או כדי למשוך תשומת לב לאח שלך. סוגים אחרים של תאורת הדגשה כוללים תאורה שקועה, פמוטים לקיר, תאורת תמונה ותאורת מפרץ, כל אלה יכולים להעניק לתאורת הסלון שלך יותר עומק וסטייל.

שים בזהירות את התאורה שלך

כפי שאתה יכול לראות, תאורת סביבה, תאורת משימות ותאורת הדגשה ממלאות תפקיד מרכזי בהארת הסלון שלך כמו מעצב. לכן, אם אתם רוצים שהסלון שלכם ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו, עליכם לשלב את כל שלושת סוגי התאורה בכל החדר. זכור, תאורה שונה יכולה לשרת מספר תפקידים, אבל אתה רוצה לוודא שאתה מבין איך הם עובדים בחדר. חשוב גם לשקול כיצד כל התאורה שלך עובדת יחד. תאורת המבטא שלך, למשל, צריכה להיות בהירה פי שלושה מתאורת הסביבה שלך עבור אפקט מירבי.

מערבבים תאורה חמה וקרה

כמו כן, תרצה להקדיש תשומת לב מיוחדת לבחירת הנורות שלך, מכיוון שהן יקבעו אם יש לך תאורה חמה או קרה. לאור חם יהיו בדרך כלל גוונים של אדום, כתום וצהוב, בעוד שלאור קריר יהיה תת גוון ירוק כחלחל. מסיבה זו, תאורה קרה נוטה לעבוד בצורה הטובה ביותר עבור חללים שבהם אתה צריך לראות בבירור מה אתה עושה, בעוד שאור חם הוא הטוב ביותר עבור אזורים שבהם אתה מנסה ליצור אווירה חמימה ונעימה. אל תהסס לערבב טמפרטורות קלות כראות עיניך. אתה יכול, למשל, להעדיף אור קריר בתאורת המשימה בסלון שלך תוך בחירת אור חם לתאורת הסביבה שלך.

נצל את האור הטבעי

לאור טבעי יש הרבה יתרונות. זה יכול לשפר את מצב הרוח שלך, לגרום לסלון שלך להיראות גדול יותר ולשפר את האסתטיקה של החלל. בנוסף, זה יכול להפחית את כמות החשמל שאתה צריך, שהוא בר קיימא יותר וחוסך לך כסף. לכן ניצול האור הטבעי בסלון שלך הוא כל כך חשוב. כדי להתחיל, תרצה להגביר את האור מהחלונות שלך על ידי הצבת מראות ישירות ליד או מול החלונות שלך. זה יעזור לך לשקף את האור הטבעי בכל החדר. אתה יכול גם לצבוע את הקירות שלך בצבע בהיר ו/או להשתמש בצבע עם רמת ברק גבוהה יותר כדי לשקף טוב יותר את האור.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר של רוזטו רהיטי יוקרה מאיטליה.